Головна » 2014 » Листопад » 22
БОЛЮЧА ПАМ'ЯТЬ НЕ ПОВИННА ВКРИТИСЬ ЦВІЛЛЮ!
Віками нам казали: "Ви - не люди,
Без роду-племені, невільники, отара...",
Вбивали віру й волю в наших грудях
Голодомор, Сибір, катівні, чвари...
Мільйони душ - обірвані на злеті,
Розтрощені кістки - не заростають...
Надміру вже сумних на долі вплетень,
Що досі кров'ю чорною стікають!
...
Читати далі »
Переглядів: 387 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
Переглядів: 392 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
Переглядів: 365 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
"Як тебе не любити, мово рідна моя?" Яким чином можна довести свою відданість рідній мові?
Переглядів: 348 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
Завдання вчителя на сучасному етапі розвитку школи полягає у створенні умов для реалізації творчого потенціалу кожної дитини. Не є новим у педагогіці положення про суттєвий вплив на результативність навчального процесу характеру взаємовідносин між його учасниками. Процес навчання складається з діяльності вчителя (викладання) і діяльності учня або колективу учнів (учіння) і має двобічний характер, тобто неможливий без їхньої дидактичної єдності.
Постає питання: як має бути організована діяльність вчителя, яка б забезпечувала пізнання учнем дійсності, тобто його навчання, і психічний розвиток? Поставлене питання є провідною проблемою дидактики. Однак результати методичних досліджень у цій галузі далеко не задовольняють потреби системи освіти.
...
Читати далі »
Переглядів: 448 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
Зміст контролю визначається навчальними програмами та конкретизується в інструкціях і порадниках.
За своїм призначенням і характером усі форми і методи перевірки й дидактичної оцінки рівня засвоєння учнями певної сукупності знань, навичок, вмінь і професійно важливих рис розподіляються на попередні, поточні, контрольні (періодичні), підсумкові.
• Попередній контроль проводиться в основному з діагностичною метою перед вивченням нової теми на початку уроку, чверті для ознайомлення із загальним рівнем підготовленості учнів з предмета і планування подальшої організації навчально-пізнавальної діяльності. Результати цього контролю суттєво впливають на конкретизування, оптимізацію та більш цілеспрямоване визначення змістового компоне
...
Читати далі »
Переглядів: 668 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
1.Програмований контроль.
У системі перевірки знань учнів застосовується програмований контроль, який ще називають альтернативним методом (від фр. alternative - одна з двох можливостей), або методом вибору. Сутність цього методу полягає в тому, що учневі пропонуються питання, на кожен з яких дається три-чотири відповіді, але тільки один з них є правильним. Завдання учня - вибрати правильну відповідь. Кілька подібних питань і відповідей може бути дано в класі одночасно всім учням на окремих аркушах паперу або за допомогою комп'ютера, що дозволяє протягом декількох хвилин перевірити їхні знання. У цьому полягає позитивна сторона методу програмованого контролю.
Однак цей метод має і свої недоліки. Головним з них є
...
Читати далі »
Переглядів: 390 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
Під поняттям контролю "контроль" розуміють виявлення, вимір і оцінку результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів. Процедуру виявлення і виміру називають перевіркою. Контроль є важливим структурним компонентом навчального процесу. Його основною функцією є забезпечення зворотного зв'язку: зовнішнього (контроль, який здійснює учитель) і внутрішнього (самоконтроль учня).
У школах деяких розвинутих країн при складанні контракту між учителем і учнем ставляться питання: "Ви бажаєте навчатися з контролем чи без контролю?", "Ви бажаєте одержувати оцінки чи будете опановувати курсом без оцінок?".
...
Читати далі »
Переглядів: 445 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
З´ясуємо суть деяких понять, що вживаються в даному матеріалі. Перевірка — це процес зіставлення того результату навчання, яким фактично володіє учень, із запланованим, це встановлення факту наявності чи відсутності знань, умінь і навичок. Оцінка навчальної успішності учнів ґрунтується на порівнянні тих результатів навчання, яких вдалося досягти, з тими, які планувалися на початку вивчення даного матеріалу і на визначенні співвідношення цих результатів. Контроль, за засвоєнням знань означає: нагляд, спостереження за учнем і перевірку його знань.
Функції контролю, перевірки і оцінки навчальних досягнень, учнів. Ці функції оцінки знань учнів різнопланові. Учитель отримуєм інформацію про те, що учні знають, що вони розум
...
Читати далі »
Переглядів: 436 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
Тести – це одна з ефективних форм проведення контролю знань. Така форма контролю має цілу низку переваг:
· охоплює контролем великий обсяг матеріалу;
· зменшує порівняно з традиційним опитуванням затрати часу на 50 відсотків;
· дає можливість для впровадження модульного
...
Читати далі »
Переглядів: 401 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
Матеріали висвітлюють елементи ефективної підготовки та проведення уроків української мови з використанням різноманітних текстів програмових соціокультурних змістових ліній (диктанти й тестові завдання). Рекомендовано для вчителів української мови та літератури.
Слово – це найтонший різець,  
...
Читати далі »
Переглядів: 2571 |
Додав: Наталія |
Дата: 22.11.2014
|
|
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Календар |
|
|
|
Архів записів |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|