Методичне ательє Наталії Харибіної
 Каталог статей
Головна » Статті » Мої статті

Школа юнкорів - шанс на успішність

Комунальний вищий навчальний заклад

«Харківська академія неперервної освіти»

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ,

ЩО МАЄ СТАТУС ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

РЕГІОНАЛЬНОГО РІВНЯ

 

1. Повна назва навчального закладу

Назва навчального закладу

Керівник навчального закладу

Індекс,

поштова адреса

Мобільний телефон, факс, E-mail, сайт

Надеждівський навчально-виховний комплекс Лозівської районної ради Харківської області

Кобиляцька Оксана Іванівна

вул..Перемоги, 4 с.Надеждівка Лозівський район Харківська область

64680

 

nadeg_nvk@meta.ua 

sites.google.com/site/nadezdivskij/cover-page

2. Наказ Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації

Наказ Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації «Про проведення дослідно-експериментальної роботи в Харківській області на базі загальноосвітніх навчальних закладів і надання їм статусу експериментальних навчальних закладів регіонального рівня» (№ 700 від 22.11.2013)

Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Положення про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад» від 20.02.2002 р. №114, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 13.05.2002 р. №426/6716

 

3. Тема дослідно-експериментальної роботи:

Школа юнкорів – крок до упровадження медіаосвіти у навчально-виховний процес Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області

4. Основна мета та завдання дослідження:

Мета дослідження. Експериментальне впровадження та дослідження медіаосвітніх інноваційних технологій у навчально-виховному процесі Надеждівського навчально-виховного комплексу.

Завдання дослідно-експериментальної роботи.

1. Здійснити теоретичний аналіз наукових підходів до організації медіаосвіти дітей і дорослих.

2. Розробити й обґрунтувати модель запровадження медіаосвіти у  навчальному закладі.

3. Обґрунтувати науково-методичні та психолого-педагогічні засади впровадження моделі шкільної медіаосвіти.

4. Розробити, експериментально апробувати та впровадити науково-методичне забезпечення  процесу медіаосвіти.

5. Забезпечити підготовку дітей до ефективної взаємодії із сучасним інформаційним середовищем шляхом формування їх медіакомпетентності.

6. Визначити ефективність запропонованої моделі медіаосвіти як основи цілісної системи психолого-педагогічних технологій розвитку медіакультури особистості.

 

 

5. Терміни початку і закінчення експерименту:

початок    2013 р.  кінець  2018 р.

 

6. Очікувані результати:

  • психолого-педагогічні засади ефективної гуманістично зорієнтованої системи шкільної медіаосвіти;
  • розвиток в учнів навчального закладу медіакультури та забезпечення їх підготовки до ефективної взаємодії із сучасним інформаційним середовищем;
  • узагальнення та поширення досвіду роботи з упровадження медіаосвіти в загальноосвітніх навчальних закладах.

 

 

7. Організації, що забезпечують наукове керівництво експериментом:

Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти»

 

8. Наукові консультанти:

Прізвище, ім’я, по батькові (повністю)

Вчений ступінь, звання

Місце роботи, посада

Алферова Зоя Іванівна

доктор мистецтвознавства, професор

декан факультету кіномистецтва, завідувач кафедри телебачення Харківської державної академії культури

Іванов Валерій Феліксович

доктор філологічних наук, професор

президент Академії української преси, завідувач кафедри реклами і зв’язків із громадськістю Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Найдьонова Любов Антонівна

кандидат психологічних наук, доцент

завідувач лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти, заступник директора з наукової роботи Інституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України

 

 

Наукові керівники:

Прізвище, ім’я, по батькові (повністю)

Вчений ступінь, звання

Місце роботи, посада

Дегтярьова Галина Анатоліївна

кандидат педагогічних наук

доцент кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Кравченко Ганна Юріївна

кандидат педагогічних наук

проректор з наукової та експериментальної роботи, завідувач кафедри управління якістю освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти

 

Координатори:

Прізвище, ім’я, по батькові (повністю)

Місце роботи, посада

Дегтярьова Галина Анатоліївна

доцент кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

Носенко Володимир Вікторович

завідувач Центру практичної психології та соціальної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

 

 

9. Відповідальний виконавець дослідно-експериментальної роботи:

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи

Посада, мобільний телефон

Харибіна Наталія Миколаївна

Надеждівський навчально-виховний комплекс Лозівської районної ради Харківської області

Вчитель української мови та літератури

 

10. Склад творчої групи (виконавці):

з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи

Посада

1

Харибіна Наталія Миколаївна

 

Надеждівський навчально-вихований комплекс Лозівської районної ради  Харківської області

вчитель української мови та літератури, світової літератури

 

2

Кобиляцька Оксана Іванівна

 

директор

3

Бовкун Людмила Олександрівна

 

заступник директора з навчально-виховної роботи

 

11. Виконання етапів експерименту:

Етап

Заходи

Термін виконання

Результати

І. Організаційний етап

Розробка програми дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»

Вересень

2013 року

 

 

 

Розгляд педагогічною радою та оприлюднення програми дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»

Вересень 2013 року

 

 

Визначення педагогічних працівників навчального закладу,

які будуть здійснювати дослідно-експериментальну роботу

Вересень

2013 року

 

 

ІІ. Інформаційний етап

Інформування педагогічного колективу про започаткування дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»

Вересень

2013 року

 

 

Проведення науково-методичних, науково-практичних, інструктивно-методичних семінарів шкільного рівня, семінарів-практикумів, тренінгів

2013 –

2018 рр.

(за окремим планом)

 

ІІІ. Інноваційний етап

Обґрунтування та розробка моделі впровадження медіаосвіти в роботу НВК

Жовтень 2013 р.

 

Розроблення критеріїв готовності всіх суб’єктів навчально-виховного процесу до впровадження медіосвітніх інновацій

Листопад –

грудень 2013 р.

 

Визначення видів діяльності навчального  закладу

з формування та розвитку медіакультури дітей і молоді

Грудень

2013 р.

 

Організація роботи навчального закладу з упровадження медіаосвіти

Січень-лютий

2014 р.

 

Розроблення критеріїв сформованості медіакультури всіх суб’єктів навчально-виховного процесу

Лютий – березень

2014 р.

 

ІV. Науково-практичний етап

1.Здійснення теоретичного аналізу наукових підходів

до впровадження медіаосвіти в роботу загальноосвітнього закладу

Вересень –

грудень 2013 р.

 

2.Удосконалення критеріїв, розроблення та стандартизація діагностичних методик оцінювання рівня медіакультури учнів загальноосвітнього навчального закладу, різних аспектів їхньої медіакомпетентності

2013 –

2017 рр.

 

3.Підготовка науково-методичних матеріалів для проведення заходів

у межах реалізації дослідно-експериментальної роботи

2013 –

2018 рр.

(відповідно до плану проведення заходів)

 

4.Участь у навчанні на тематичних спецкурсах з питання формування медіакомпетентності особистості

2013 –

2018 рр.

(за окремим графіком)

 

5.Проведення навчальних занять, що сприятимуть формуванню та розвитку медіакомпетентності педагогічних працівників НВК

2013 –

2018 рр.

 

6.Проведення на шкільному рівні науково-практичних семінарів з обміну досвідом для педагогічних працівників щодо ефективного впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес

2013 –

2018 рр.

 

7.Розробка методичних рекомендацій для медіапедагогів  щодо формування медіакультури у дітей і молоді

2014 –

2018 рр.

 

 

8.Створення електронного ресурсу для інформаційно-комунікаційної підтримки експерименту з упровадження медіаосвіти і поширення кращого педагогічного досвіду

2014 –

2016 рр.

 

9.Вивчення та узагальнення досвіду роботи закладу з питання впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процесі на районному і шкільному рівні

2017 рр.

 

10.Самооцінювання й оцінювання сформованості медіакультури всіх суб’єктів навчально-виховного процесу на основі розроблених критеріїв

2014 –

2018 рр.

 

V. Експериментальний етап

1.Розробка, впровадження й удосконалення науково-методичного забезпечення впровадження моделі медіаосвіти в роботу загальноосвітнього навчального закладу

2013 –

2017 р.

 

2.Експериментальна апробація моделі медіаосвіти в Надеждівському навчально-виховному комплексі Лозівської районної ради Харківської області

2014 –

2018 рр.

 

VІ.  

Аналітичний етап

1.Здійснення моніторингу результативності діяльності з питання впровадження медіаосвіти в роботу Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області

2014 –

2018 рр.

 

2.Визначення ефективності впровадження медіаосвіти в роботу Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області

2018 р.

 

3.Узагальнення результатів моніторингу ефективності впровадження медіаосвіти в роботу Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області

2018 р.

 

4.Узагальнення ефективного досвіду роботи медіапедагогів із питань формування медіакультури особистості

2018 р.

 

5.Узагальнення шкільного досвіду зі створення моделі неперервної медіаосвіти дітей і молоді.

2018 р.

 

 

12. Основні публікації, де висвітлені результати:

з/п

Назва праці

Автор

Видавництво

Рік видання

1.

 

 

 

 

 

2.

Побудова індивідуального освітнього маршруту учнів засобами медіа технологій – ефективний шлях до успішного майбутнього

 

Медіаосвітні тенденції у викладанні української мови та літератури засобами інтернальності на засадах Вічного Кобзаревого Слова

Харибіна Наталія Миколаївна

 

 

 

 

Харибіна Наталія Миколаївна

Інтернет-конференція КВНЗ «ХАНО», збірник «Медіаосвіта і медіаграмотність» АУП

 

 

«Джерело педагогічної майстерності», КВНЗ «ХАНО»

Жовтень 2013

 

 

 

 

Березень 2014

 

 

13. Висвітлення результатів експерименту на конференціях, семінарах тощо:

з/п

Назва заходу

Місце проведення

Дата проведення

1.

 

 

2.

Упровадження медіаосвіти у викладання української мови та літератури

 

Медіаосвітні тенденції у системі роботи РМО вчителів української мови та літератури Лозівського району Харківської області

Відділ освіти Лозівської РДА

 

 

КВНЗ «ХАНО», Тридцять четверта виставка ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття»

Серпень 2013

 

 

Березень 2014

 

14. Розгляд результатів експерименту на методичній раді навчального закладу або методичного кабінету районного (міського) відділу (управління) освіти:

Питання

Дата проведення

Рішення

Ефективність медіаосвітньої діяльності у навчальному закладі (методична рада Надеждівського НВК)

протокол №2 від 08.05.2014

Продовжити роботу з медіаосвіти у Надеждівському навчально-виховному комплексі.

 

15. Розгляд результатів експерименту на Колегії Департаменту науки і освіти ХОДА, вченій і науково-методичній радах КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»:

Питання

Дата проведення

Рішення

-

-

-

-

Категорія: Мої статті | Додав: Наталія (20.11.2014)
Переглядів: 456 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вівторок, 30.04.2024, 01:57
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Категорії розділу
Мої статті [6]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz