Методичне ательє Наталії Харибіної
 Каталог статей
Головна » Статті » Мої статті

Медіаосвіта - потреба сучасності

ПРОГРАМА

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ

 

«НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАОСВІТИ В СИСТЕМУ РОБОТИ

НАДЕЖДІВСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКСУ ЛОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

(2013-2018 рр.)

(затверджена педагогічною радою Надеждівського НВК,

протокол №  ---  від     --- 2013)

Наукові керівники:

 

Кравченко Г.Ю.,

канд. пед. наук,

проректор з наукової та експериментальної роботи, завідувач кафедри управління якістю освіти Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти»

 

Дегтярьова Г.А,

канд. пед. наук,

доцент кафедри методики суспільно-гуманітарних дисциплін Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти»

Координатори по Надеждівському НВК:

 

Кобиляцька О.І., директор Надеждівського навчально-вихованого комплексу Лозівської районної ради  Харківської області

 

Бовкун Л.О., заступник директора з навчально-виховної роботи Надеждівського навчально-вихованого комплексу Лозівської районної ради  Харківської області

 

Харибіна Н.М., вчитель української мови та літератури, світової літератури Надеждівського навчально-вихованого комплексу Лозівської районної ради  Харківської області

 

Харибін К.А., вчитель математики, фізики та інформатики Надеждівського навчально-вихованого комплексу Лозівської районної ради  Харківської області

 

Зміст та загальна характеристика

 

І. Актуальність дослідно-експериментальної роботи.

На сучасному етапі в Україні гостро постало питання медіаосвіти, адже саме від якості отримуваної інформації залежить наше майбутнє, у тому числі й майбутнє нашої держави.

Процес отримання інформації є невід’ємною складовою нашого життя. Зрозуміло, що без отримання й опрацювання інформації людина існувати не може, оскільки вже з ранніх етапів свого життя постійно змушена сприймати інформацію – образи відображеного світу. Стає зрозумілим, що не лише кількість, а й якість інформації, яка надходить ззовні має дуже важливе значення, бо саме вона й формує майбутню особистість. Загальновідомо, що в сучасному суспільстві більшу частину інформації людина отримує за допомогою як традиційних (друкованих видань, радіо, кіно, телебачення), так і новітніх (комп’ютерно опосередкованого спілкування, Інтернет, мобільної телефонії) засобів масової комунікації з урахуванням розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, стрімкий розвиток останніх потребує негайної підготовки особистості до вмілого, а головне безпечного користування ними. Адже в епоху Інтернету, коли знання всього світу здаються доступними, ніхто не може контролювати потік інформації до аудиторії. І тут разом зі свободою слова приходить вседозволеність. Крім того, слід наголосити на тому, що сьогодні переважає неякісна медіапродукція, аморальність, зневага до загальнолюдських цінностей. Наслідком чого в Україні, як ми вже зазначали, постало гостре питання розвитку медіаосвіти, яка дасть знання про механізми маніпулювання психікою людини, що дозволять протистояти незаконним вторгненням у підсвідомість, а отже, і захистити себе таким чином. Не можна просто забороняти ту чи іншу інформацію. Потрібно вчити і дітей, і дорослих медіаграмотно опрацьовувати інформацію. Слід розуміти: якщо не можна змінити медіа, треба змінити їхню аудиторію.

Саме впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес і дошкільних, і позашкільних, і загальноосвітніх навчальних закладів України сприятиме розв’язанню проблеми підготовки людини до спілкування із засобами масової комунікації під час соціалізації, а це у свою чергу дозволить, по-перше, захистити дітей від потенційно шкідливих ефектів медіа, а, по-друге, виховати такого споживача медіа, котрий міг би ефективно задовольняти свої інтереси, використовуючи засоби масової комунікації.

У багатьох країнах світу вже з початку 50-х надавалася велика увага розвитку медіаграмотності, щоб підготувати нове покоління до життя в сучасних інформаційних умовах, до сприйняття різної інформації, навчити людину розуміти її, усвідомлювати наслідки її дії на психіку, опановувати засобами спілкування на основі невербальних форм комунікації за допомогою технічних засобів. Розроблена термінологія медіа, сформульовано поняття «медіаосвіта».

Ключові аспекти і концепції медіаосвіти були обґрунтовані в роботах видатних британських учених-медіапедагогів К. Безелгет, Е. Харта і Дж. Баукера і позначені як «мова медіа», «категорія медіа», «агентства медіа», «технології медіа», «аудиторія медіа», «сприйняття зображення/репрезентація медіа».

У різні роки проблемі медіаосвіти були присвячені дослідження Л. Баженової, О. Баранова, О. Бондаренко, І. Вайсфельда, Л. Зазнобіної, І. Льовшиної, Ю. Лотмана, С. Пензіна, Г. Полічко, А. Спічкина, Ю. Усова, О. Федорова, А. Шарікова та інших медіапедагогів Росії.

Розроблення Концепції впровадження медіаосвіти в Україні і схвалення її постановою Президії Національної академії педагогічних наук України від 20 травня 2010 року, протокол № 1-7/6-150) свідчить про те, що медіаосвіта визнана важливою складовою модернізації освіти.

Реалізація вищеназваної Концепції потребує комплексного підходу до створення в Україні ефективної системи медіаосвіти, ураховуючи, що в Україні медіаосвіта досі залишається фрагментарною і здійснюється переважно стихійно з ініціативи ентузіастів, педагогів-новаторів за явного браку інтеграції цих зусиль в ефективну медіаосвітню систему, хоча на теренах держави існує 4 школи, які спрямовують свої зусилля на формуванням основ медіаграмотності в різних напрямах.

Так, Асоціація діячів кіноосвіти і медіапедагогіки України, створена 1988 року при Національному Союзі кінематографістів України, яка об’єднує вчених, кінопедагогів, шкільних учителів, працівників культури, керівників дитячих і юнацьких кіно-, фото- і телестудій усіх регіонів країни і займається навчанням двох цільових категорій – підготовкою медіафахівців: кіномітців, тележурналістиів, а також кінотелефотоаматорів.

«Київська школа медіадідактики», очолювана професором Інституту вищої освіти АПН України Г. Онкович, запропонувала нові методи і прийоми використовування мас-медіа з метою підвищення мотивації вивчення мови, забезпечення належного рівня країнознавчої компетенції, стимуляції мовної діяльності, назвавши їх «пресодидактика» і «пресолінгводидактика».

Львівська школа «ін’єкційної моделі» медіаосвіти, яка з’явилась на початку 90-х ХХ ст., основний акцент діяльності робить на розробці способів нейтралізації патогенних інформаційних потоків: екранного насильства, порнографії, гіперреклами, пропаганди.

«Київська школа медіапсихології», що існує при лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної і політичної психології Національної академії педагогічних наук України з 2005 р., здійснює експериментальний пошук ефективних сучасних методів формування медіакультури дітей та молоді.

Отже, одним із завдань розбудови вітчизняної освіти є створення в Україні цілісної системи медіаосвіти, що дозволить забезпечити всебічну підготовку дітей і молоді до безпечної та ефективної взаємодії із сучасною системою медіа, формування в них медіаобізнаності, медіаграмотності і медіакомпетентності відповідно до їхніх вікових та індивідуальних особливостей.

Це вимагає подолання наявних перешкод:

• некомпетентності педагогів з питань медіаосвіти;

• відсутності науково-методичної бази щодо запровадження медіаосвіти в навчальні заклади.

Таким чином, потреба практичної реалізації основоположних засад Концепції впровадження медіаосвіти в Україні та подолання перешкод на шляху досягнення висунутих завдань зумовлює доцільність створення програми дослідно-експериментальної роботи за темою: «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи навчальних закладів Харківської області». Для реалізації даної програми педколектив Надеждівського НВК активно працює у даному напрямку, тож пропонує для затвердження власну програму «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»

 

ІІ. Загальні положення

2.1.  Надеждівський навчально-виховний комплекс Лозівської районної ради Харківської області починає працювати за програмою дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області».

2.2. Вихідні концептуальні положення щодо змісту й організації дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему навчально-виховної роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області» ґрунтуються на основних засадах Національної доктрини розвитку освіти, законодавстві України про освіту та нормативно-правових актах Міністерства освіти і науки України, а також програми дослідно-експериментальної роботи за темою: «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи навчальних закладів Харківської області» .

2.3. Програма дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області» впроваджується на виконання:

• Закону України «Про освіту»;

• Закону України «Про загальну середню освіту»;

• Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа), затвердженої рішенням колегії Міністерства освіти і науки та Президії Академії педагогічних наук України від 22.11.2001 р. № 12/5-2;

• Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 р. № 379 «Про затвердження Державної програми «Вчитель»;

• Національної доктрини розвитку освіти, затвердженої Указом Президента України від 17.04.2002 р. № 347/2002;

• Указу Президента України від 08.09.2010 р. № 895 «Про заходи щодо визначення і реалізації проектів із пріоритетних напрямів суспільно-економічного та культурного розвитку»;

• Концепції впровадження медіаосвіти в Україні (схвалена постановою Президії Національної академії педагогічних наук України 20 травня 2010 року, протокол № 1-7/6-150).

• Проекту дослідно-експериментальної роботи за темою «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів» (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 27.07.2011 р. № 886);

• Навчальної програми «Медіаосвіта (медіаграмотність)» (для слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників), ухвалена секцією післядипломної педагогічної освіти Науково-методичної ради Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (протокол № 3 від 16 травня 2011 р.).

Мета дослідно-експериментальної роботи – науково-методичне обґрунтування, розробка й експериментальна перевірка ефективності моделі запровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області.

Об’єктом дослідно-експериментальної роботи є учасники навчально-виховного процесу, учні загальноосвітніх навчальних закладів Харківської області.

Предмет дослідження: модель організації системи шкільної медіаосвіти.

Відповідно до мети дослідно-експериментальної роботи визначено такі завдання:

1. Здійснити теоретичний аналіз наукових підходів до організації медіаосвіти дітей і дорослих.

2. Розробити й обґрунтування модель запровадження медіаосвіти у навчальному закладі.

3. Обґрунтувати науково-методичні та психолого-педагогічні засади впровадження моделі шкільної медіаосвіти.

4. Розробити, експериментально апробувати та впровадити науково-методичне забезпечення (методичні рекомендації) процесу медіаосвіти.

5. Розробити, експериментально апробувати та впровадити науково-методичний супровід для формування та розвитку медіакультури у дітей на різних етапах освіти.

6. Забезпечити підготовку дітей до ефективної взаємодії із сучасним інформаційним середовищем шляхом формування їх медіакомпетентності.

7. Визначити ефективність запропонованої моделі медіаосвіти як основи цілісної системи психолого-педагогічних технологій розвитку медіакультури особистості.

Прогнозований результат дослідно-експериментальної роботи: формування в учнів загальноосвітніх навчальних закладів медіакультури, забезпечення їх підготовки до ефективної взаємодії із сучасним інформаційним середовищем.

Методи дослідження. У дослідженні використано такі методи: теоретичні (аналіз психолого-педагогічної, методичної та спеціальної літератури) – для висвітлення теоретичної сутності медіаосвіти та особливості формування медіакультури особистості; метод педагогічного спостереження; анкетування; педагогічний експеримент; якісний і кількісний аналіз результатів педагогічного експерименту із застосуванням методів математичної статистики.

Форми реалізації дослідно-експериментальної роботи: шкільні та районні науково-практичні конференції, інструктивно-методичні семінари, семінари-практикуми, тренінги, майстер-класи, гурткова робота.

Учасники дослідно-експериментальної роботи: КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», районний методичний кабінет, педагогічний колектив Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області.

Рівні реалізації дослідно-експериментальної роботи. Програма дослідно-експериментальної роботи реалізується на районному та шкільному рівнях.

Напрями реалізації дослідно-експериментальної роботи: організаційний, інформаційний, інноваційний, науково-практичний, експериментальний, аналітичний.

І. Організаційний напрям:

• розробка програми дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»;

• розгляд педагогічною радою та оприлюднення програми дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»;

• визначення педагогічних працівників, що будуть здійснювати дослідно-експериментальну роботу.

ІІ. Інформаційний напрям:

• інформування педпрацівників про започаткування дослідно-експериментальної роботи за темою: «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»;

• проведення науково-практичних конференцій, науково-методичних, науково-практичних, інструктивно-методичних семінарів, семінарів-практикумів, тренінгів, майстер-класів (за окремим планом).

ІІІ. Інноваційний напрям:

• обґрунтування та розробка моделі медіапідготовки педагогів загальноосвітнього навчального закладу;

• обґрунтування та розробка моделі впровадження медіаосвіти в роботу загальноосвітнього навчального закладу;

• розроблення критеріїв готовності всіх суб’єктів навчально-виховного процесу до впровадження медіосвітніх інновацій;

• визначення видів діяльності навчального закладу з формування та розвитку медіакультури дітей і молоді;

• організація роботи загальноосвітнього навчального закладу з впровадження медіаосвіти;

• розроблення критеріїв сформованості медіакультури всіх суб’єктів навчально-виховного процесу.

ІVНауково-практичний напрям:

• здійснення теоретичного аналізу наукових підходів до впровадження медіаосвіти в освітній заклад;

• удосконалення критеріїв, розроблення та стандартизація діагностичних методик оцінювання рівня медіакультури учнів загальноосвітніх навчальних закладів, різних аспектів їхньої медіакомпетентності;

• визначення готовності всіх суб’єктів навчально-виховного процесу до впровадження медіосвітніх інновацій на основі розроблених критеріїв;

• підготовка науково-методичних матеріалів для проведення заходів у межах реалізації дослідно-експериментальної роботи;

• організація навчання педпрацівників на тематичних спецкурсах з питання формування медіакомпетентності особистості;

• участь в індивідуальних консультаціях в Інтернет-режимі з проблем запровадження медіаосвіти;

• проведення на шкільному та районному  рівнях майстер-класів, науково-практичних семінарів, конференцій з обміну досвідом для педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо ефективного впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес;

• розробка методичних рекомендацій для педпрацівників щодо формування медіакультури у дітей і молоді;

• створення електронного ресурсу для інформаційно-комунікаційної підтримки експерименту з упровадження медіаосвіти і поширення кращого педагогічного досвіду;

• самооцінювання й оцінювання сформованості медіакультури всіх суб’єктів навчально-виховного процесу на основі розроблених критеріїв.

 

VЕкспериментальний напрям:

• розробка, впровадження й удосконалення науково-методичного забезпечення впровадження моделі медіаосвіти в роботу загальноосвітнього навчального закладу;

• експериментальна апробація моделі медіаосвіти в Надеждівському навчально-виховному комплексі Лозівської районної ради Харківської області

 

 

VІ. Аналітичний напрям:

• здійснення моніторингу результативності діяльності з питання впровадження медіаосвіти в роботу Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області;

• визначення ефективності впровадження медіаосвіти в роботу Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області;

• узагальнення результатів моніторингу ефективності впровадження медіаосвіти в роботу Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області; 

• узагальнення ефективного досвіду роботи медіапедагогів із питань формування медіакультури особистості;

• узагальнення шкільного досвіду зі створення моделі неперервної медіаосвіти дітей і молоді.

 

 

ІІІ. Етапи реалізації дослідно-експериментальної роботи

«Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти

в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»

 

(2013-2018 рр.)

 

№ з/п

Дата проведення

Назва заходу

Категорія учасників

Місце проведення

Відповідальні

І. Організаційний напрям

1.1.

Вересень

2013 року

 

Розробка програми дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

1.2.

Вересень 2013 року

Розгляд педагогічною радою та оприлюднення програми дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»

 

НВК

Бовкун Л.О. Харибіна Н.М.

 

1.3.

Вересень

2013 року

 

Визначення педагогічних працівників навчального закладу,

які будуть здійснювати дослідно-експериментальну роботу

 

НВК

Харибіна Н.М.

Харибін К.А.

ІІ. Інформаційний напрям

2.1.

Вересень

2013 року

 

Інформування педагогічного колективу про започаткування дослідно-експериментальної роботи «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області»

 

 

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

2.2

2013 –

2018 рр.

(за окремим планом)

Проведення науково-практичних конференцій, науково-методичних, науково-практичних, інструктивно-методичних семінарівшкільного та районного рівнів, семінарів-практикумів, тренінгів, майстер-класів

 

НВК, РВО

Харибіна Н.М.

Харибін К.А.

ІІІ. Інноваційний напрям

3.1.

Жовтень 2013 р.

Обґрунтування та роз-робка моделі впровадження медіаосвіти в роботу НВК

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

3.2

Листопад –

грудень 2013 р.

Розроблення критеріїв готовності всіх суб’єктів навчально-виховного процесу до впровадження медіосвітніх інновацій

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

3.3.

Грудень

2013 р.

Визначення видів діяльності навчального  закладу

з формування та розвитку медіакультури дітей і молоді

 

НВК

Харибіна Н.М.

Бовкун Л.О.

3.4.

Січень-лютий

2014 р.

Організація роботи навчального закладу

з упровадження медіаосвіти

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

3.5.

Лютий – березень

2014 р.

Розроблення критеріїв сформованості медіакультури всіх суб’єктів навчально-виховного процесу

 

НВК

Харибіна Н.М.

Бовкун Л.О.

ІV. Науково-практичний напрям

4.1.

Вересень –

грудень 2013 р.

Здійснення теоретичного аналізу наукових підходів

до впровадження медіаосвіти в роботу загальноосвітнього закладу

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

Харибін К.А.

4.2.

2013 –

2017 рр.

Удосконалення критеріїв, розроблення та стандартизація діагностичних методик оцінювання рівня медіакультури учнів загальноосвітнього навчального закладу, різних аспектів їхньої медіакомпетентності

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

Харибін К.А.

4.3.

2013 –

2018 рр.

(відповідно до плану проведення заходів)

Підготовка науково-методичних матеріалів для проведення заходів

у межах реалізації дослідно-експериментальної роботи

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

Харибін К.А.

4.4.

2013 –

2018 рр.

(за окремим графіком)

Участь у навчанні на тематичних спецкурсах з питання формування медіакомпетентності особистості

 

ХАНО

Харибіна Н.М.

4.5.

2013 –

2018 рр.

Проведення навчальних занять, що сприятимуть формуванню та розвитку медіакомпетентності педагогічних працівників НВК

 

НВК

Харибіна Н.М.

4.6.

2013 –

2018 рр.

Індивідуальні консультації в Інтернет-режимі

з проблем упровадження медіаосвіти

 

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

Харибін К.А.

4.7.

2013 –

2018 рр.

Проведення на шкільному та районному рівнях майстер-класів, науково-практичних семінарів, конференцій з обміну досвідом для педагогічних працівників щодо ефективного впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес

 

НВК,

РВО

Харибіна Н.М.

 

4.8.

2014 –

2018 рр.

Розробка методичних рекомендацій для медіапедагогів  щодо формування медіакультури у дітей і молоді

 

НВК

Харибіна Н.М.

 

4.9.

2014 –

2016 рр.

Створення електронного ресурсу для інформаційно-комунікаційної підтримки експерименту з упровадження медіаосвіти і поширення кращого педагогічного досвіду

 

НВК

Харибіна Н.М.

 

4.10.

2017 рр.

Вивчення та узагальнення досвіду роботи закладу з питання впровадження медіаосвіти в навчально-виховний процесі на районному і шкільному рівні

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

 

4.11.

2014 –

2018 рр.

Самооцінювання й оцінювання сформованості медіакультури всіх суб’єктів навчально-виховного процесу на основі розроблених критеріїв

 

 

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

 

V. Експериментальний напрям

5.1.

2013 –

2017 р.

Розробка, впровадження й удосконалення науково-методичного забезпечення впровадження моделі медіаосвіти в роботу загальноосвітнього навчального закладу

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

 

5.2.

2014 –

2018 рр.

Експериментальна апробація моделі медіаосвіти в Надеждівському навчально-виховному комплексі Лозівської районної ради Харківської області

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

 

VІ. Аналітичний напрям

6.1.

2014 –

2018 рр.

Здійснення моніторингу результативності діяльності з питання впровадження медіаосвіти в роботу Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

Харибін К.А.

6.2.

2018 р.

Визначення ефективності впровадження медіаосвіти в роботу Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

Харибін К.А.

6.3.

2018 р.

Узагальнення результатів моніторингу ефективності впровадження медіаосвіти в роботу Надеждівського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області

 

НВК

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

Харибін К.А.

6.4.

2018 рр.

Узагальнення ефективного досвіду роботи медіапедагогів із питань формування медіакультури особистості

 

 

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

Харибін К.А.

6.5.

2018 р.

Узагальнення шкільного досвіду зі створення моделі неперервної медіаосвіти дітей і молоді.

 

 

Харибіна Н.М.

Кобиляцька О.І.

Бовкун Л.О.

Харибін К.А.

 

Категорія: Мої статті | Додав: Наталія (20.11.2014)
Переглядів: 1549 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Понеділок, 29.04.2024, 22:35
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Категорії розділу
Мої статті [6]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz