Картка самооцінки
Етапи уроку
|
Відмітки
|
Мої враження
|
|
V
|
Це я знаю або думаю, що знаю
|
|
-
|
Це суперечить тому, що я знаю
|
|
!
|
Це для мене нова інформація
|
|
?
|
Ця інформація мене бентежить
|
Примітка: заповнюється лише перша колонка
Картка самооцінювання учня
№ з/п
|
Види діяльності
|
Самооцінка
|
Поцінування однодумцями
|
Тенденція до зростання
|
1
|
Участь в обговоренні проблемного запитання
|
|
|
|
2
|
Пошук джерел інформації та її дослідження
|
|
|
|
3
|
Презентація результатів дослідження
|
|
|
|
4
|
Участь у формуванні висновків
|
|
|
|
5
|
Обґрунтування власної позиції
|
|
|
|
6
|
Оформлення висновків
|
|
|
|
7
|
Створення публікації, веб-сторінки чи джигсоу-презентації
|
|
|
|
8
|
Інші види діяльності
|
|
|
|
Рефлексійно-оцінювальна табличка
№
п/п
|
Враховую чинники:
|
Я
|
Однокласники
|
Учитель
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1.
|
Я дотримувався правил спілкування
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Я ретельно працювався над завданнями
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
Я залучив до співпраці інших
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз рефлексійної таблиці
Було легко виконувати…
|
Важкувато, але розібрався…
|
Ще потрібно відпрацювати…
|
…
|
…
|
…
|
Рейтингова картка самооцінювання
Вимоги до знань та умінь
|
Бали
|
Самооцінювання
|
Знати:
- Розмаїття лірики О.Олеся
- Найвідоміші поезії митця
- Особливості творчого ідіостилю поета
Уміти:
- Аналізувати ліричні твори
- Працювати у групі
- Робити творчий звіт до теми
|
1
1
1
2
2
3
|
|
|