Як навчати всіх по-різному? Як «перебудувати» власну педагогічну діяльність з метою індивідуалізації, модернізації та європеїзації освіти? Найбільш успішно вирішує цю проблему той педагог, який знає і володіє набором різних форм і технологій освіти у поєднанні із формуванням учительського та учнівського «Я». На часі - переосмислення своїх дій і позицій, що унеможливлює ситуацію освітньої невизначеності Тож психологічний тренінг «Формуємо мотиваційні орієнтири», проведений 16 грудня у Катеринівській ЗОШ І-ІІІ ступенів для групи вчителів української мови та літератури, мав на меті надання фахової допомоги у виборі словесниками персональних шляхів реалізації особистісного потенціалу.
Керівник групи Харибіна Наталія Миколаївна запропонувала колегам теоретичний максимум «Створення особистісного самоосвітнього простору», а психолог Катеринівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Чакубаш Вікторія Володимирівна провела цікавий, змістовний, емоційно насичений тренінг, що супроводжувався психологічними настановами з проблеми «Навчальна мотивація учнів: психолого-педагогічний аспект». Рефлексійний етап роботи – заповнення кореляційних анкет – довів, що форма проведення засідання обрана доцільно, методично виважено й актуально.