1. Ми маємо справу з найскладнішим, з неоціненим, найдорожчим, що є в житті людини. Місія педагога - боротися за людину.
2. Об'єкт нашої праці - найтонші сфери духовного життя особистості, яка формує розум, почуття, волю, переконання, самосвідомість.
3. Виховувати людину – це передусім знати її душу, бачити і відчувати її індивідуальний світ. Справжнє виховання – це самовиховання.
4. Успіх у навчанні – це стежка, що веде до того куточку дитячого серця, в якому горить вогник бажання бути гарним. Бережіть цей вогник і цю стежку.
5. Уміння володіти собою, тримати себе в руках – одна із найнеобхідніших умов, від яких залежить успіх педагога та його здоров'я.
6. Слово-могутній борець за людську душу.
7. Дитина стає байдужою до слова, яке не живе в її душі як засіб творчості, якщо вона тільки заучує чужі думки і не творить своїх та не виражає їх словами. Бійтесь байдужості, згаслого погляду людини.
8. Спонукайте дітей до читання - найважливішого засобу для успішного навчання. Ніяке захоплення не принесе користі, якщо воно не зачіпає думки, душі, серця.
9. Доброзичливість, розумна доброта - ось що має бути атмосферою життя дитячого колективу, головним тонусом взаємин педагога і дітей. Якщо ви навчили свого вихованця відчувати людину серцем, ваша доброзичливість здатна творити.
10. Не давайте прорости в душах насінню зневіри в людину, підозрілості.
|