Модернізація сучасної освіти, стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій впливають на активне й успішне впровадження в навчально-виховний процес загальноосвітніх закладів мережевих сервісів другого покоління.
У мережі інтернет стають незамінними технології, які забезпечують створення інтелектуальних продуктів, змістовне спілкування учня й учителя, обговорення актуальних проблем тощо.
Мережева комунікація набуває нового сенсу: від бездумного перечитування, копіювання текстів і картинок, оприлюднення фото, маркування часу в іграх переходить на сучасний, якісний рівень. Безперечно, обмін інформацією в інтернеті посідає ключове місце, утім для педагогів важливо спрямувати цей процес у навчально-практичне річище.
Останнім часом з метою оптимізації та інтенсифікації навчального процесу в освітній практиці послуговуються технологіями Веб 2.0, які не передбачають володіння спеціальними навичками програмування. До того ж простота і зручність їх дають змогу економити навчальний час. Аби бути повноправним членом віртуального суспільства, учитель має знати інструменти Веб 2.0: блоги, вікі, соціальні мережі тощо, які сприятимуть співпраці між ним та учнями, забезпечуватимуть створення та обговорення навчального контенту, обмін інформацією тощо.
Продовження статті доцента Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Галини КОРИЦЬКОЇ про один із найпопулярніших інтернет-сервісів блог та його ефективність в організації навчально-пізнавальної діяльності учнів ЗНЗ під час вивчення української мови читайте в 1-му числі «Дивослова» за 2015 рік.
|