Пропоную такі форми вербального оцінювання учнів, які допоможуть відійти від шаблонних фраз на кшталт "не вивчив" чи "знову за своє"...
Низький рівень (відтворення):
- Старайся! Будь уважним!
- Говори чіткіше! Спробуй не поспішати!
- Твоє письмо має бути кращим!
- Ти спроможний на більше!
- Зосередься, зверни увагу на…
- Відповідай конкретніше!
- Ти вже більше працюєш над собою. Як ти вважаєш, чого ще бракує?
- Не сумуй, у тебе все вийде!
- Доклади більше зусиль!
- Я вірю в тебе!
- Я рада, що ти зрозумів правильно!
- Уже краще! Значно краще!
Середній рівень (розуміння сприйнятого):
- Досить добре! Щодня тобі вдається все краще!
- Значно краще! Так тримати!
- Вітаю з першим успіхом! Я пишаюся тобою!
- Дуже добре! Твоя робота потішила мене!
- Досить вдало! Я щиро радію за тебе!
Достатній рівень (застосування знань):
- Я погоджуюся із тобою! Я знала, що ти здатний це зробити!
- Ти вмієш правильно висловлюватися! Гарно зроблено!
- Який ти дотепний! Мені приємно бачити твою роботу!
- Ти вже багато чого вмієш!
- Як влучно!
- Чудово! Молодець! Це твоя перемога!
Високий рівень (вияв творчих здібностей):
- Ти справжній майстер, творець! Ми пишаємось тобою!
- Дуже задоволена твоєю роботою! Я б не зуміла зробити краще! Надзвичайно!
- Ти маєш особисту думку! Довершено! Зразково!
- Бездоганна відповідь! Пречудово! Розумник! Відмінно!
|