Диференційовані професійні групи
| 28.12.2016, 13:08 |
Тематика засідань групи на 2016/2017 н.р.
№ з/п
|
Тема засідання
|
Термін проведення
|
Методична довідка
|
Зміст роботи
|
1
|
Методична лоція
Вектори діяльності, що відповідають запитам і вимогам суспільства. Інноваційні підходи до роботи з учнями, що потребують посиленої педагогічної уваги
|
жовтень
|
Лоція– це інформаційно-методична взаємодія педагогів у поєднанні з аналітичним вхідним тестуванням.
Головна мета – виявити рівень сформованості відповідних компетенцій у вчителів.
Методичний продукт – бюлетень «Педагогічна скринька»
|
- Введення в атмосферу заходу. Ознайомлення з темою, завданнями.
- Створення творчої галереї «Ми об’єдналися, щоб…»
- Створення віртуального колажу «Упевнені кроки за руку з дитиною, що потребує посиленої педагогічної уваги»
- Методичний прийом «Власна думка» (Час спонукає нас…)
|
2
|
Психологічний експериментаніум
Багатоаспектність застосування інноваційних прийомів при роботі з дітьми, що потребують посиленої педагогічної уваги, - шлях до успішного складання ДПА та ЗНО
|
лютий
|
Експериментаніум – ідеальний майданчик для проведення тренінгів, майстер-класів та інтерактивних занять. Головна мета - упровадження передових тенденцій у сфері роботи з дітьми, що потребують посиленої педагогічної уваги, із залученням психологів та логопедів.
Методичний продукт – інформаційний збірник
«Як працювати з дітьми, що потребують посиленої педагогічної уваги»
|
1.Експрес-інформація психолога «Багатоаспектність застосування інноваційних прийомів при роботі з дітьми, що потребують посиленої педагогічної уваги»
- Майстер-клас логопеда «Як уникнути помилок у вимові звуків школярами»
- Визначення завдань для подальшої співпраці.
- Психолого-методичний супровід особистісного зростання вчителя (міні-тренінг)
- Побудова освітньої траєкторії дитини, що потребує посиленої педагогічної уваги («Коло ідей»)
- Укладання рекомендацій для батьків учнів, що потребують посиленої педагогічної уваги.
|
3
|
Медіа-клас
Виготовлення та реалізація медіапродуктів для дітей, що потребують посиленої педагогічної уваги з метою експрес-підготовки до ДПА та ЗНО. Виконання фахової контрольної роботи.
|
квітень
|
Медіа-клас – це колективне виготовлення методичних продуктів медіаосвітнього спрямування: плей-листів, відеопрезентацій, аудіоальбомів тощо. Головна мета – презентувати їх на обласному фестивалі освітніх інтернет-ресурсів, у друкованих виданнях, на сайті РМО, групи.
Методичний продукт – нова сторінка на сайті РМО «Інноваційні медіаресурси – на допомогу учням, що потребують посиленої педагогічної уваги»
|
- Презентація та аналіз медіапродуктів з української мови та літератури.
- Інформ-хвилина «Інноваційні підходи до використання ЕНМК «Сходинки до ЗНО. Українська мова. 8-9 клас».
- Створення комп’ютерних схем і таблиць для роботи з учнями, що потребують посиленої педагогічної уваги.
- Самооцінювання участі педагогів у медіа-класі
«Я знаю…
Я вмію…
Я зроблю…»
|
4
|
Майстер-клас «Інтеграція елементів медіаосвіти в дизайн сучасного уроку української мови та літератури».
|
квітень
|
Презентаційна платформа – це демонстрація результатів навченості педагогів, яких вони досягли завдяки продуктивній співпраці у групі щодо роботи з дітьми, які потребують посиленої педагогічної уваги. Головна мета – обмін досвідом роботи, презентація доробок, діагностика, виявлення недоліків (методом проведення вихідного анкетування) та проектування роботи групи на перспективу.
Методичний продукт – альманах «Акценти підготовки до ЗНО учнів, що потребують посиленої педагогічної уваги»
|
1.Педагогічна експрес-інформація «Оптимальна модель поєднання традицій та інновацій під час роботи з учнями, які потребують посиленої педагогічної уваги, як запорука активізації творчого пошуку школярів: ефективність організації співпраці педагогів»
2..
3.Презентаційна платформа «Інновації у власній учительській діяльності: власний погляд»
|
|
Категорія: Мої файли | Додав: Наталія
|
Переглядів: 318 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу |
|
|
|
Вхід на сайт |
|
|
|
Пошук |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
|