Методичне ательє Наталії Харибіної
 Каталог файлів
Головна » Файли » Мої файли

Акценти роботи педагогів у групах
07.02.2016, 14:02

ПЛАН РОБОТИ

ГРУПИ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

ЛОЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

(ПЕДАГОГІЧНА НОМІНАЦІЯ

«ПЕДАГОГИ З НЕРЕАЛІЗОВАНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ»)

НА 2015 – 2016

 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Керівник групи          Харибіна Наталія Миколаївна

 

Акценти співпраці:

«Через інноваційну діяльність

словесників – до розвитку критичного та  творчого мислення національно свідомої особистості»

Пріоритети педагогічної діяльності

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Курси підвищення кваліфікації

Тема самоосвіти

У яких класах викладає

1.

Шаповалова Земфіра Іванівна

2007

Використання опорних схем на уроках української мови та літератури

5,6,9,10,11

2

Тимошенко Наталія Олександрівна

2014

 

Формування комунікативних здібностей учнів на уроках української мови та літератури

9

3

 

 

 

4

Григоренко Наталія Миколаївна

 

 

Артеменко Ольга Миколаївна

2014

 

 

 

2015

Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках української мови та літератури

 

Використання ІКТ на уроках української мови та літератури

8,9,10

 

 

 

11

5

Дейнеко Олена Ігорівна

-

Формування комунікативної компетентності на уроках української мови та літератури

5,6,7,8,9,10,11

6

Іванченко Алла Миколаївна

2011

Активізація пізнавальної діяльності на уроках української мови та літератури

5,8,11

7

Кишинська Юлія Сергіївна

-

Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури

5,6,7,8,10,11

8

Рудська Тетяна Іванівна

2013

 

 

Розвиток діалогічного та монологічного мовлення на уроках української мови

6,7,8,9,10,11

9

Габор

Ольга Петрівна

-

 

Використання опорних схем на уроках української мови та літератури

7,8,9,10

10

Кукулка Світлана Сергіївна

-

 

 

Формування креативної особистості учня через набуття ними соціальних і життєвих компетентностей

6

11

Лихвар Поліна Дмитрівна

2013

Упровадження тестових завдань як методичної форми, вписаність їх у загальну структуру уроку

6, 10

12

Терехова Алла Миколаївна

2011

Шляхи підвищення ефективності уроку

5,8,9,11

13

Мамай Любов Юліївна

2007

Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури

5,6,7,8,9

Для реалізації власних можливостей необхідно:

  1. Філологам району переструктурувати мовний матеріал згідно з рівнем теоретичної, психологічної підготовленості школярів, майстерності педагога і зважено підійти до планування (календарного та поурочного).
  2. Чітко, грамотно визначати мету кожного уроку, його тип, структуру, працювати з основними поняттями теми.
  3. Забезпечувати умови для продуктивної роботи, мислення, уяви, домагатися зосередженості і стійкої уваги, активності та самостійності мовлення, мислення.
  4. Акцентувати увагу на самобутності нашої мови, її неповторності; освоєння лексико-фразеологічного матеріалу супроводити розгортанням мовної та мовленнєвої ліній, посилити роль внутрішньопредметних зв’язків.
  5. Розширювати арсенал вибору методів за рахунок активного, інтенсивного навчання, нових педагогічних технологій.
  6. Метод мовного дослідження зробити домінантним.
  7. Вивчати мовну теорію в аспекті мовних потреб, закріплення мовних одиниць проводити з виходом на текст.
  8. Виявляти конструктивність та прогностичність у плануванні та організації педагогічного процесу, вчити прийомам розумових операцій, вибирати оптимальні способи досягнень визначених завдань, передбачувати результат педагогічних дій.
  9. Озброювати школярів навичками раціональної організації праці (алгоритм, технологічна картка, схема, таблиці)
  10. Удосконалювати уроки розвитку зв’язного мовлення, вчити будувати усне і письмове висловлювання, яке матиме оригінальний початок, переконливу образну аргументацію і т.д.)
  11. Будуючи урок, робити ставку на вироблення умінь використовувати набуті знання на різних етапах власного життя
  12. Роботі над помилками надати системності і систематичності
  13. Зорієнтуватися на системну роботу з виявлення і творчого зростання філологічно обдарованих учнів.
  14. Гнучко перебудувати хід уроку, при зміні навчальної ситуації переходити до реалізації запасних варіантів.
  15. Звернути увагу на впровадження учителями ЕЗНП у навчальний процес як одну з умов підвищення якості знань, умінь, навичок учнів.
  16. Вести спеціальні лінгвістичні словники.
  17. При оцінюванні навчальних досягнень використовувати різноманітні моделі тестів, які пропонують під час ЗНО з української мови, рекомендовані МОНУ.
  18. Не допускати фактів заниження і завищення оцінок, аргументувати їх, виходячи із критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів,  правильно класифікувати помилки, користуватися затвердженою формулою.
  19. Заборонити учням користуватися коректором, посилити вимогливість до культури запису в учнівських зошитах.
  20. Записи у журналах вести відповідно до рекомендацій ХАНО.
  21. Перекази, твори (контрольні і навчальні) проводити в один день, без інтервалу в декілька днів.
  22. Раціонально використовувати навчально-методичну літературу, яка має гриф МОНУ.

23. Скерувати діяльність учителів на дообладнання навчальних кабінетів,  систематизацію їхніх матеріалів.

 

План роботи групи

Форми роботи

Теми

Дата проведення

Місце проведення

Відповідальний

Відмітка про виконання

Інформ-батл

Діагностика педагогічних проблем. Зміщення акцентів навчання, визначення пріоритетів

Вересень 2015

Надеждівський НВК

Телятник А.І.

 

Скайп-консультування

Іду назустріч… ДПА, ЗНО – 2016, олімпіади, конкурси. Ефективна стратегія підготовки до них

Жовтень 2015

Управління освіти, молоді та спорту

Телятник А.І.

 

Методичний практикум

Побудова індивідуальної траекторії фахових зростань філологів

Листопад 2015

Управління освіти, молоді та спорту

Телятник А.І.

 

Психологічний тренінг

Формуємо мотиваційні орієнтири

Грудень 2015

Катеринівська ЗОШ

Телятник А.І.

 

Філологічний тренінг

Виконання тестових завдань

Січень 2016

Управління освіти, молоді та спорту

Телятник А.І.

 

Педагогічне ательє

Сучасний інноваційний урок: кроки до вдосконалення методів та форм (моделювання уроків у 7 класі)

Лютий 2016

Орільський НВК

Телятник А.І.

 

Підсумкове тестування

Я знаю… Я вмію…Я навчилася…

Квітень 2016

Управління освіти, молоді та спорту

Телятник А.І.

 

Деталізація та конкретизація спільної діяльності

День проведення засідань: четверта середа щомісяця.

Тема засідання

Зміст роботи

Інформ-батл «Діагностика педагогічних проблем: зміщення акцентів, визначення пріоритетів»

  1. Психологічна вправа «Формування позитивної мотивації учителів-філологів»
  2. Теоретична довідка «Зміщення акцентів, визначення пріоритетів власної педагогічної діяльності»
  3. Практикум «Побудова індивідуальної освітньої траекторії фахового зростання»
  4. Вхідне аналітичне анкетування.
  5. Визначення рекомендацій.

Психологічний тренінг «Формуємо мотиваційні орієнтири»

  1. Теоретичний максимум «Аналіз, обґрунтування перспектив розвитку (створення особистісного самоосвітнього простору)
  2. Рольова гра «Пошук» (підвищення мотивації педагогів на подальшу продуктивну діяльність)
  3. Заповнення кореляційних анкет.
  4. Визначення рекомендацій.

Скайп-консультування «Іду назустріч: методичні зауваги щодо вирішення нагальних проблем філолога»

Питання для обговорення

  1. Акценти проведення тематичних контрольних робіт.
  2. Ефективна підготовка до ЗНО.
  3. Виготовлення колективних методичних продуктів (друковані роботи, буклети, освітні маршрути тощо).
  4. Робота з індивідуальними освітніми картками.
  5. Оновлення програм та вдосконалення їх змісту на засадах актуалізації принципу дитиноцентризму.
  6. Визначення рекомендацій.

Педагогічне ательє «Сучасний інноваційний урок: кроки до вдосконалення методів та форм»

  1. Практична година «Моделювання та розв’язання педагогічних ситуацій»
  2. Методична розвідка «Науково-методичні основи побудови сучасного уроку української мови та літератури»
  3. Експрес-завдання. Робота у групах із оновлення фахових знань.
  4. Аналітична довідка. Діагностика роботи у групі та аналіз результатів колективної творчої діяльності.
  5. «Я знаю… Я вмію… Я навчився…» Підсумкове тестування педагогів щодо визначення рівня оволодіння новими знаннями з фаху, сучасними методиками та технологіями навчання та виховання школярів.
  6. Визначення рекомендацій на подальшу творчу, ефективну, змістовну педагогічну діяльність.

 

Категорія: Мої файли | Додав: Наталія
Переглядів: 374 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Неділя, 05.05.2024, 01:54
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Категорії розділу
Мої файли [14]
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz