Методичне ательє Наталії Харибіної
 
Головна » Архів матеріалів

Переглядів: 363 | Додав: Наталія | Дата: 22.11.2014 | Коментарі (0)

 

"Як тебе не любити, мово рідна моя?" Яким чином можна довести свою відданість рідній мові?

Переглядів: 346 | Додав: Наталія | Дата: 22.11.2014 | Коментарі (0)

    Завдання вчителя на сучасному етапі розвитку школи полягає у створенні умов для реалізації творчого потенціалу кожної дитини. Не є новим у педагогіці положення про суттєвий вплив на результативність навчального процесу характеру взаємовідносин між його учасниками. Процес навчання складається з діяльності вчителя (викладання) і діяльності учня або колективу учнів (учіння) і має двобічний характер, тобто неможливий без їхньої дидактичної єдності.
    Постає питання: як має бути організована діяльність вчителя, яка б забезпечувала пізнання учнем дійсності, тобто його навчання, і психічний розвиток? Поставлене питання є провідною проблемою дидактики. Однак результати методичних досліджень у цій галузі далеко не задовольняють потреби системи освіти.

... Читати далі »

Переглядів: 446 | Додав: Наталія | Дата: 22.11.2014 | Коментарі (1)

      Зміст контролю визначається навчальними програмами та конкретизується в інструкціях і порадниках.
За своїм призначенням і характером усі форми і методи перевірки й дидактичної оцінки рівня засвоєння учнями певної сукупності знань, навичок, вмінь і професійно важливих рис розподіляються на попередні, поточні, контрольні (періодичні), підсумкові.

• Попередній контроль проводиться в основному з діагностичною метою перед вивченням нової теми на початку уроку, чверті для ознайомлення із загальним рівнем підготовленості учнів з предмета і планування подальшої організації навчально-пізнавальної діяльності. Результати цього контролю суттєво впливають на конкретизування, оптимізацію та більш цілеспрямоване визначення змістового компоне ... Читати далі »

Переглядів: 667 | Додав: Наталія | Дата: 22.11.2014 | Коментарі (0)

1.Програмований контроль.
     У системі перевірки знань учнів застосовується програмований контроль, який ще називають альтернативним методом (від фр. alternative - одна з двох можливостей), або методом вибору. Сутність цього методу полягає в тому, що учневі пропонуються питання, на кожен з яких дається три-чотири відповіді, але тільки один з них є правильним. Завдання учня - вибрати правильну відповідь. Кілька подібних питань і відповідей може бути дано в класі одночасно всім учням на окремих аркушах паперу або за допомогою комп'ютера, що дозволяє протягом декількох хвилин перевірити їхні знання. У цьому полягає позитивна сторона методу програмованого контролю.

    Однак цей метод має і свої недоліки. Головним з них є ... Читати далі »

Переглядів: 389 | Додав: Наталія | Дата: 22.11.2014 | Коментарі (0)

     Під поняттям контролю "контроль" розуміють виявлення, вимір і оцінку результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів. Процедуру виявлення і виміру називають перевіркою. Контроль є важливим структурним компонентом навчального процесу. Його основною функцією є забезпечення зворотного зв'язку: зовнішнього (контроль, який здійснює учитель) і внутрішнього (самоконтроль учня).

     У школах деяких розвинутих країн при складанні контракту між учителем і учнем ставляться питання: "Ви бажаєте навчатися з контролем чи без контролю?", "Ви бажаєте одержувати оцінки чи будете опановувати курсом без оцінок?".

... Читати далі »

Переглядів: 443 | Додав: Наталія | Дата: 22.11.2014 | Коментарі (0)

   З´ясуємо суть деяких понять, що вживаються в даному матеріалі. Перевірка — це процес зіставлення того результату навчання, яким фактично володіє учень, із запланованим, це встановлення факту наявності чи відсутності знань, умінь і навичок. Оцінка навчальної успішності учнів ґрунтується на порівнянні тих результатів навчання, яких вдалося досягти, з тими, які планувалися на початку вивчення даного матеріалу і на визначенні співвідношення цих результатів. Контроль, за засвоєнням знань означає: нагляд, спостереження за учнем і пере­вірку його знань.
   Функції контролю, перевірки і оцінки навчальних досягнень, учнів. Ці функції оцінки знань учнів різнопланові. Учитель отримуєм інформацію про те, що учні знають, що вони розум ... Читати далі »

Переглядів: 434 | Додав: Наталія | Дата: 22.11.2014 | Коментарі (0)

Тести – це одна з ефективних форм проведення контролю знань. Така форма контролю має цілу низку переваг:

·        охоплює контролем великий обсяг матеріалу;

·        зменшує порівняно з традиційним опитуванням затрати часу на 50 відсотків;

·        дає можливість для впровадження модульного ... Читати далі »

Переглядів: 399 | Додав: Наталія | Дата: 22.11.2014 | Коментарі (0)

           Матеріали висвітлюють елементи  ефективної підготовки та проведення уроків української мови з використанням різноманітних текстів програмових соціокультурних змістових  ліній (диктанти й тестові завдання). Рекомендовано для вчителів української мови та літератури.

                                           Слово – це найтонший різець,             ... Читати далі »

Переглядів: 2567 | Додав: Наталія | Дата: 22.11.2014 | Коментарі (0)

Пропоную долучитися до проблеми інтеграції медіаосвіти у викладання української мови та літератури шляхом взаємообміну досвідом та продуктивної творчої діяльності. Очікую на ваші пропозиції та побажання!

Переглядів: 334 | Додав: Наталія | Дата: 20.11.2014 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 8 9 10 11 »
Субота, 20.04.2024, 05:40
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 83
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz